hälsingland

jepp efter en helg i italien var det dax för en lite roadtrip i sverige, jag syster plus pojkvänner packade väskan å for ut till skogarna i hälsingland för att iviga mammas nyinköpta sommarstuga.. körde lite vilse först men efter många om å men kom vi fram..wei. blev lite kortspel, alkohol å för mkt korsord sen lite mys me familjen..en skön helg lixom.

måndagen på grillen as always då sen hem till älskade kex för lite vinmys å deeptalk... inget gör mig mer klar i huvudet än att hänga me mina bästa.. allt skit bara rinner av för vem kan ha problem me såna här vänner ? <3
nu blire tvmys en stund innan min "inneboende" raglar in så jag kan gå å sova.. har några heldagar den här veckan även så sömn har stor prioritet..

"si vis amari, ama "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0