ge mig tid..

då hade d gått någon vecka igen då, svårt att få tiden att räcka till men på begäran av en vän låångt borta ska jag försöka bli bättre! veckorna är en enda stor balans mellan jobben, älsklingen, familjen å bästa vännerna...skulle behöva några extra timmar på dygnen för att hinna med alla så mkt som jag vill! egentid är uteslutet lixom men jag älskar alla d mina så d gör inget.

ja vad har jag gjort senaste tiden då? hmm jo justja förra helgen spenderade jag både fredag å lördag men sötaste karin. på fredagen blev d lite tjejsnack å tittande på idol medan våra "pojkar" spelade poker. i lördags blev d parvarianten hemma hos karin, vi lagade mat å drack vin..supermysigt! för mig å älsklingen blev d även en vända till snobby innan sängen kallade.

den här veckan har varit busy as hell med familjemiddag hos mamma i måndagskväll, vinkväll hos fia i tisdags å nån öl me älskling å krilla igår. ikväll står återhämtning på schemat, tänkte ställa mig och laga mat  efter jobbet men nee.. får bli hämtmat för ovanlighetens skull ;P men tills erik har rustat klart å fia tränat klart så tänker jag inte röra en fena, bara ligga här å sippa på en kopp glögg å hare bra.

höll på att glömma det viktigaste av allt...  hjärtat kommer hem från italien på lördag!!


Kommentarer
Postat av: Nea

Hi Honey!



Jag trivs bra. Extra roligt nu då vi är fler här! Dagarna rullar på och nu har jag redan varit här i 4 veckor.. helt sjukt :)

Hur har du det? Vi får umgås på msn nån dag. Nu ska jag ladda för Postkodmiljonären och Idol!



Kiss kiss

2008-11-14 @ 19:28:49
Postat av: Anonym

Du lär ju uppdatera din blogg nuru de är ju bah så.

2008-11-23 @ 01:24:24
Postat av: Nea

Håller med föregående skrivare :)



Lever du??



:*

2008-11-23 @ 09:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0