måndag igen då..suck!

ja jävlar va dagarna/veckorna rinner iväg nu.. mkt jobb förra veckan, skiftade mellan jensas, kharma å ica så d blev inte mkt tid över till annat då men i helgen har jag vart ledig iaf. sippade lite vin me kexet å baby på fredagen sen blev d en sväng till kharma..motvilligt dock men d blev kul iaf. lördagen spenderades med kexet, blev lunch å shopping i gävle sen fest hos lillasyster å jiet i deras numera gemensamma lya.. stort d! blev en sväng in på snobby även, där d dracks på tok för mkt å trampades glas.. kex, hämnden blir ljuv ;P söndag var vilodag av rang, sov mig igenom större delen av dagen. på kvällen blev d en visit hos carina å shergo..mkt trevligt som alltid. dagen idag har jag vart inlåst på grillen å mest vart grinig för att lediga helgen är förbi.. jaja en heldag avklarad iaf, nu väntar jag bara på att få lite sällskap vid tvn.

"jag skulle vakna mitt i natten och gå upp å ta en lång promenad
jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad
jag skulle inte ha så bråttom me att träffa ngn ny, jag har rätt mkt me mig själv precis som du
jag skulle andas i d tomrum som blev över om du lämnade mig nu.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0