svårslaget..

längesen nu.. känns som jag inte har tid att sitta ner längre. jag ska inte gnälla dock för livet leker just nu! var iofs arbetsnarkoman av rang förra veckan men i helgen har jag iaf vart ledig.. så jävla skönt har d varit. i fredags blev d en afterwork  på mulligans å en sväng till kharma me sabina å tjejerna, sjukt trevlig kväll trots man va ett roadkill efter arbetsveckan å jag hade behövt min "hemmafredag" för att komma med i matchen igen. lördagen hade ett pressat schema så d va bara att ignorera betongkepsen å kliva upp trots en stark önskan om att få ligga kvar.. först bar d av in till gävle för seriös shopping å lunch me bästa kexet sen var d tvättstugan å en liten stödvila i sommarsolen.. riktigt härligt! kvällen började me ett tappert men rätt misslyckat försök att sätta ihop grillen, när jag å sabina hade gett upp kom jiet å syrran å tog över så vi kunde få mat innan jul.. killar e bra sådär dom. efter grillning, litervis me vin å förstärkning form av emelie så drog vi oss ner på snobby en sväng.. trevligt trevligt. 
den här dagen har kanske vart den bästa på länge.. vaknade rätt härligt å kände d som om jag hade sovit i fler år, packade väskan å traskade ner till stadsparken för lite picknick me kexet, låg å toknjöt av solen å snackade skit i några timmar, kan d bli bättre.. jag tror fn inte d. har även hunnit me lite städning, käk me lillasyster å lite mer häng me kexet på kvällen.. linnet du saknas här sånna här dagar! i augusti kommer jag å kexet iaf till pastaland å tröttar ut dig så du får nog av oss tills d e dax att komma hem  :)
ne nu lär jag soova, ska jobba imon sen hem å gratta mamma å lillasyster ninna.
Godnajt!

"open up your mind and see like me,
open up your plans and damn you´r free"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0