midsommar

spenderades som sagt hos jessica å erik B.. lite grillning, lekar å för mkt alkohol för vissa men trevligt som fn. jag älskar att umgås med alla mina vänner men jag hade saknat å fira såna här dgr me dom bästa av barndomsvännerna, d e nåt speciellt att vara me personer som vet varenda liten detalj om ens liv.. underbart! traskade hem till mamsen för att sova på natten å där hemma vare fullt ös medvetslös.. orutinerat att krascha före mamma men så fick det bli.
lär säga att baksmällan å sviterna efter att ha sovit två stycken i en 90 säng gör mig till ett slakt idag.

midsommardagens äventyr e av den lugnare sorten, ska laga lite mat strax till mig å erik sen bär d iväg till nea å patrik för filmkväll.. cloverfield står på menyn, filmen har blivit ganska upphöjd i sällskapet så jag hoppas den inte är en besvikelse nu ;)

imon e d dax å joba igen..suck. skulle behöva  semester resten av livet om jag nånsin ska bli pigg igen känns d som.
nej nu lär jag ta tag i matlagning/städning så inte tidsschemat spricker.. so long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0