jag är servitris..

jag är trött.. sover för lite, äter väldigt sällan, lever på kaffe å röka, hinner inte städa å tvätta, glömmer ringa dom som betyder mest, gråter en skvätt varje morgon när klockan ringer, ramlar hem efter jobbet 15 timmar senare å gråter en skvätt till när jag inser att jag bara får sova nägra timmar innan klockan ringer igen. erik jobbar natt, jag jobbar hela dagarna så vi möts i dörren på morgonen..dagens höjdpunkt! jag inbillar mig att d blir bättre men det lugnar aldrig ner sig, jag väljer själv att jobba mkt men jag väljer inte att vara underbetald. jag har alltid jobbat mkt, jag har tröttnat, jag har ngn att sakna hela dagarna. jag vill leva lite nu..

"I just don´t wanna miss you tonight.."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0