party i gefle

i fredags tog jag mig faktiskt in till gefle för att hälsa på josse i hennes nya, tjusiga hus... bättre sent än aldrig! jag, mariha, jessica å josse hämtade med oss sushi ut till sätra å snackade skit å kollade idol.. härligt att vi äntligen fick en stund över att träffas även om vi saknade några vapendragare..

när jessica å mariha drog sig hemåt började vinflarrorna rinna ner allt snabbare, jag å josse drog fram singstar me lite hjälp från mannnen i huset sen var festen ett faktum. när vinet var slut å klockan närmade sig tolv la vi motvilligt ifrån oss mickarna å raggade skjuts in till stan.. det blev ett tappat besök på slick, taggade som vi var på att dansa blev ngn lite av en shakira å tog ett övermodigt danssteg som resulterade i en vurpa, underhållande för både oss å alla andra gissar jag ;P en riktigt kul kväll som snart måste göras om!


bästa


som vanligt ostadig med glasen

annars så saknar jag min vän som bosatt sig i ryssland..

so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0