sommar!!

snart gått en vecka igen då, livet rusar förbi utan att nånsin sakta ner lixom.. veckan har som vanligt handlat om jobb till stor del men även en del skoj. i tisdags for jag å sabina på roadtrip i dalarna, lite shopping å allsång av diverse kvalité till bilradion... bara me dom bästa av vänner...!
i onsdags blev d poolparty hos grisen sen sommarrock på snobby, sjukt trevlig kväll I must say!  men snälla.... alkolås på¨kameror måste uppfinnas!

dagen idag började me lite sovmorgon sen lunch på monroes (lär ju kolla in konkurrenten lixom ;P) nu har jag precis kommit från Ica, har lagat mat för 40 personer catering... pust..soom jag e glad att d e över!! nu blire lite chill innan jag ska gå iväg å stänga ner grillen sen film me världens finaste :) 



so long suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0