80-tal

LEDIG!! såå skönt men dyrt å va ledig, vart i gävle me kex å bina å handlat en massa fult eftersom jag ska på 80-tals fest ikväll. Det är Karin som fyller 25 idag å står för festen, grattis vännen! jag hade glömt att 80 talet är det fulaste årtiondet nånsin, just nu vill jag bara ta på mig min lilla svarta å låtsas att jag läst coctailparty på inbjudan.. men så får man inte göra för d e osolidariskt mot gruppen... (och?) Nej då jag kommer stå där på söndra rönngatan 18.00 i rosa tights å krusat hår å se lika jävlig ut som alla andra. Hade en fundering på att spela nyktert ikväll eftersom jag jobbar imon men d krävs nog några promille för att bära upp 80 talet igen.
hade även stort bråk me min så kallade chef igår då jag i ilskan kastade ur mig följande:
 -jag säger upp mig å slutar om en månad. (plus en massa otrevliga tillägg som jag inte vill upprepa)
Så bakis eller inte imon känns som d kvittar nu.
nej nu lär jag hoppa in i duschen, tänkte gö ett försök att komma samtidigt som alla andra ikväll!

Jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0