varmt å kallt

måndag med allt va det innebär, ångest över allt man inte hunnit under helgen och ångest över alla arbetstimmar innan man blir ledig igen... nog för att jag gillar mitt jobb dessa dagar men det här är en tråkig tid på året. det är på tok för kallt ute å jag längtar efter vårens värmande sol så det värker i kroppen... jag behöver sol, värme å grillkvällar för att överleva!

på lördag är det den där dagen på året då ångesten brukar vara störst, den dagen jag velat bannlysa de senaste två åren. i år ska jag spendera den med samma person jag somnat med denna dag de senaste två åren, skillnaden är statusen på våran relation.det här året behöver jag inte ha ångest  för att jag spenderar den me honom.. i år finns det ingen annan jag borde eller vill spendera den med..  Han finns närmast hjärtat!

förresten GRATTIS min nea å välkommen över 25 gränsen, snart e vi 30..suck!

so long


Kommentarer
Postat av: Nea

Thankyou darling! :)



Hoppas allt är bra? Puss!

2009-02-10 @ 08:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0