tid för tankar

det är inte ofta jag är ensam sen jag blev sambo men ikväll ärr min sambo å lirar kula medan jag stannar hemma å laddar för jobb imon! jaa visst kan det verka tråkigt men jag älskar mitt jobb så det gör inget att vardagen är vit som snö vecka ut å vecka in. faktum är att jag njuter av ensamheten ikväll, jag är en tänkare men mina tankar stannar lixom av när erik e hemma så när jag väl blir ensam kastar dom sig över mig.. vad jag tänker på kan jag inte riktigt förklara men det handlar väl mkt om alla omställningar eftersom jag var så oförberedd på att mitt liv skulle se ut så här nu.. jag gillar det men ibland känns det som om jag lever ngn annans liv för jag tappar bort mig lite på vägen. jag är en sån person som alltid tänker sönder saker å ting för att tillslut stå där ensam för att jag tänkte för länge men inte nu, inte den här gången.. den här gången har jag inte tänkt efter alls.. som en klok person sa en gång "hjärtat har sina skäl som förnuftet inte förstår".
kanske kan vara bra att låta hjärtat bestämma en gång för förnuftet har bara lett mig på villovägar tidigare.
jag hittar nog min plats snart , jag måste bara ta mig tid att tänka ibland så jag inte glömmer bort var jag är och varför jag är här!

"vi träffade lixom  på chans
 på något sätt ramla vi in i varann
 å tänk att något jag alltid trott skulle vara så svårt, vara så lätt
 vi träffades lxom på chans
 två katter i skydd från regnet nånstans
 å aldrig har kärlek dämpat mig så
 å jag vet jag är hopplöst svår ibland
 men aldrig aldrig att jag tänker låta något ont hända dig.."

Kommentarer
Postat av: Nea

Hahaha.. det har faktiskt blivit dåligt med skumpa nu. Inte så kul att halsa i sig ensam :p Kom hit och joina mig!!

Och pälsen var ju en gåva! :p

Jo det är finemang här. Trivs bra och dagarna rullar på :)



Tänk inte föööör mycket nu Jessica! :*

2009-02-13 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0