vardagstugget

majgad vad veckorna går fort nu alltså!  tiden går åt till jobb, matlagning, städning å en liten del till nöjen.
helgen var ledig helg så då gick iden typ i maratonfart.. suck!
fredagen var personalfest som betydde bowling å stora mängder alkohol i sann ica- anda, mkt trevligt.
lördagen var det föreningsmöte hela dagen eftersom jag i ett svagt ögonblick sa ja till att sitta med i en styrelse:/ gaansa jobbig dag me tanke på formen men en dag om basket blir ju aldrig riktigt illa så d gick ändå. lördag kväll spenderade ja å erik i sängen, kan låta spännande men vi sov som två barn helt enkelt.
söndagen var det barnkalas å städning men till kvällen mös vi till med lite oxfilé å tända ljus...mysiiigt.

jaha då var vi på måndag igen då som i vanlig ordning handlat om jobb, städning å matlagning, idag blev det makrill från eriks norgeresa mums! nu har baby åkt iväg för att jobba natt, värdelöst att sova ensam en hel vecka men jag e glad att han jobbar igen iaf.
Den här veckan står städning på schemat varje dag etersom vi planerar att flytta inom kort så vi ligger steget före å slänger allt vi inte ska ha me oss redan nu. eriks nattskift å all städning gör det här till den trååkigaste veckan på länge men men man kan ju inte ha kul jämt eller?

just nu saknar jag mina linneor väldigt mkt, sandviken har aldrig känts så här tomt:( snart åker sabina å fredde bort till värmen i fem veckor även som om det inte vore illa nog. mitt kex ser jag ju knappt dessa dagar sen hon fick fast tjänst men d lär jag göra ngt åt nu i veckan! ska det fortsätta så här lär jag väl se till att bli på smällen så jag kan ut å rasta barnvagnen me övriga vänner :)

ne nu ska jag ägna mig åt tvn en stund innan sängen kallar... pöss


Kommentarer
Postat av: Nea

Saknar dig med darling... Puss

2009-10-03 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0