jag lever för helgerna

söndagsångest igen då, ännu en arbetsvecka väntar å återigen nattvecka för erik... tröök!
helgen har varit underbar, ledig å har hunnit lite å ingenting som vanligt.
viktigt att jag hann med en fika i gefle med karin å josse, viktigt att jag hann med middag, fotboll å öl me erik å kex igår, viktigt att jag hann med söndagsmiddag hos mamma idag.
dåligt att jag inte tagit mig iväg för att hälsa på i sundsvall i helgen, kom lixom på mig idag att d borde ha varit prio. mindre viktigt var ett besök på kharma i fredags som jag envisades med trots att min sambo vägrade följa med, raggade upp några bekanta å styrde dit men ångrade mig snart å gick hem å sov eftersom stället SÖG som alltid.
önskar helgerna vore längre så jag hann med allt istället för ingenting.

annars så är lägenheten ute för försäljning nu så förhoppningsvis byter vi adress inom kort, d gillar vi! miokatalogen nöts för fullt när vi snart kommer bo typ 30 kvadrat större.. weeii:P känns skönt att börja om i rätt ordning den här gången. startade ju lixom mitt vuxna liv lite fel en gång å hoppade över några steg direkt til husägandet. lite väl ung å av alldeles fel anledning va d dömt att misslyckas men nu e jag i hamn som min gammelmormor säger:)

bjussar på lite bilder från förra helgens sammankomst här på bryggargatan..


kex har lärt sig nya sätt att jobba på sägs det ju, e d så här man serverar vin på harrys?


black and proud eller nått sånt

inget dansgolv e för litet för somliga, länge sen d bjöds på isborren nu dock :/


<3







jag, erik å fingret

gonatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0