sex dgrs vecka tack!

det är för många måndagar i mitt liv! måndagar betyder att det är fyra dagar kvar till helgen, att det inte finns ett skit att se på tv och varannan måndag betyder det att jag precis avverkat min lediga helg å det är typ två veckor till nästa.. suck!
måndagar är den dag jag oftast fastnar i soffan, zappar på tv dosan eller lyssnar på musik värdig på en vinkväll med linnet.. låt oss säga att det är inge discomusik som spelas just nu.. nee idag får broder daniel göra come back på bryggargatan..
tisdagarna brukar jag va på G  igen så imöra ska jag tjata hit kex på ett glas vin å lite girltalk.. utan dom stunderna i veckan skulle mitt huvud sprängas typ.

ne nu ska jag krypa ner under ett täcke å kolla på film, erik jobbar natt så ikväll blir d en smörig rulle :P

förresten GATTIS TILL LILLTJEJEN sia!





"If I could change one thing in life.. I´d make time for us... "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0