vårkänslor!

solen skiner!! ja det gör den faktiskt å soom jag älskar d! humöret e på topp, vet ine om d beror på diverse kemiska preparat eller bara att våren e på väg :)
 eftersom jag e hopplös att uppdatera mig ibland så kan jag säga så här om senaste tiden..  jag har äntligen lämnat ifrån mig storgatan för gott, jag har börjat jobba jourhelger så nu jobbar jag heltid igen och saker som känts tunga i vintermörkret börjar lösa upp sig så nu känns allt toppen för tillfället



                                                                      
                                                                       på roadtrip i gysinge:) 



                                                              
                                                                      
                                                               linnet, göras. jag å erik lite onsdagstappade på sushihaket.


dagen idag har varit ovanligt aktiv, startade upp dagen med  basketträning i bj, hade inte hållt i en basketboll på tre år typ så d va på tiden, sjukt roligt men svettigt.. efter träningen hoppade jag på cykeln och joinade linnet å kex ute på p-stigen för lite grillning i skogen, hur mysigt som helst tills vinden tilltog å tilltuggen började sina.. då blev d hemfärd. så här  kan en lördag spenderas:

        


    

nu blire lite städ å tvätt tills älsklingen kommer hem... so long suckers


Kommentarer
Postat av: Nea

Skönt att se att du har det bra :D

Vi får se till att träffas någon dag innan jag åker igen.



Puss!

2009-03-27 @ 23:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0