jag vill bara leka..

min första ensamtid sen före norge.. jag måste nog trappa ner med alla  nöjen å skaffa mig lite av en vardag igen så man slipper gå på jobbet å längta hem till sängen.. ja jobbet har just nu tappat sin charm å jag går å känner mig allmänt omotiverad å trött...suck! tror mitt låga humör beror på att jag nog borde haft mer än en veckas semester i år, har därför planerat att plocka ut en till vecka i september som ska spenderas hos nea å putte i sthlm... längtar.
tills dess e d bara att ta sig i kragen å tänka positivt, trots tröttheten vet jag att jag älskar mitt jobb d flesta dgr på året.

senaste tiden har jag hunnit med merdelen av mina vänner vilket känns undebart! självklart har erik största delen av min tid precis som sig bör... kärleken e  härlig :) helgen innan jobbhelgen blev en tvådgrs med fest här hos oss på fredagen å bröllop på lördagen, sjukt rolig helg!
idag har jag träffat mina de bästa... det var jessica som fyllde år å bjöd på grilning. mkt mysigt. lille jacob ar med oxå, han  e  såå söt att klockan börjar ticka i rekordfart.. men men lugn erik jag har mkt kvar att göra innan d blir smått :D

lite bilder från helgen dårå

party på hemmaplan...
.

.... å bröllop



Kommentarer
Postat av: Therese

Åå vad fina ni var på bröllpet! Eran tur nästa gång:) Stackars mamma och pappa får väl aldrig gifta bort sina tjejer :)

2009-07-30 @ 23:38:52
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Nea

Va kul att se bilder från bröllopet :) Jättefina var ni!



Saknar dig...



Puss

2009-07-31 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0