livskvalité tror jag det kallas..

äntligen hemma..!! jao blev en heldag idag då d krisade på grillen, vet att jag säger att jag slutat men eftersom jag fortfarande e personalansvarig så krävs lite uppoffringar ibland.
livet börjar falla in i en bra rytm igen, börjar trivas i min å eriks numera gemensamma lya å nya jobbet e under kontroll.. inge mer torr lax å såser som skär sig.. ne jag har hittat ett lugn i köket å det påverkar min matlagning positivt :)
blir så lagom bortskämd med att jobba dagtid att jag börjar ta lediga helger för givet.. tänk om jag vetat att man mår så här bra när man jobbar normalt! hade nog inte gjort ngn skillnad iofs för jag gillar att jobba men nu har jag förtjänat en lugnare tid.

en av mina första lediga helger spenderade jag på bästa sätt, passade på att luncha med kex på lördagen sen bar det iväg på tjejmiddag men mina älskade barndomsvänner, jessica bjöd på mat å mys sen drog vi oss ner på stan, vi som inte e gravida vill säga ;) ne  men d var jag, karin å nea som kände oss danssugna så vi intog snobby å stod för 50 procent av kvällens gäster men vem bryr sig när man harbästa sällskapet med sig redan!
på söndagen var jag lagom bakis å blev brutalt väckt av mitt kära kex som insisterade på att jag skulle följa med på innebandy i falun.. kunde ju inte direkt säga nej till en roadtrip med mina homies å lite bra innebandy e ju aldrig fel eller? nu var d ju så att det var daminnebandy som stod på schemat vilket jag inte informerades om.. men men jag hade en mkt trevlig dag.
på kvällen var jag toffel som d brukar kallas.. härligt! (inte att bli kallad toffel men att vara en ibland)

ne nu ska jag kasta mig i säng för snart ringer klockan igen för en ny arbetsdag å soom jag gillar det..
so long fuckers

"no matter what you say about life
I learn everytime I bleed.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0