det ljuva livet

solen skiner ju... det är veckans ursäkt för att jag e såå dålig på att uppdatera mig. förra veckan bara flög iväg, jag hann lixom med allt å inget känns det som.
det mest spännande var förstås att Nea kommit hem från russia, det förtjänade en middag här hemma följt av kaffe å nåt glas vin på kharma trots att det var måndag! kan inte beskriva hur härligt det var att få träffa henne igen.. underbart!

eftersom erik jobbade eftermiddag hann jag se mkt mer av mina vänner än vanligt, det var välbehövligt.
torsdagen blev veckans vindag för mig å fröken hallberg, brukar lätt bli åtminstone en sådan varje vecka.. det var en kväll som alla andra oss emellan, på tok för mkt vin å analyserande.. nice! på lördagen tog jag å linnet våra järnhästar å cyklade ut till hedåsen å solade några timmar... jaja vi satt i en varsin stol på isen å huttrade lite när vinden tog i men solen värmde tillräckligt för att hålla oss kvar därute i tre timmar iaf.

kvällen spenderade jag med erik, blidde en sväng uta me äldre broder rehn å dennes vapendragare. riktigt trevlig! kan ju inte bli annat när jag har min älskling i ena handen å något alkoholhaltigt i den andra :P

efter lördag kommer söndag... vilodagen ägnade jag å favoritkexet, lunch å mys hemma hos mig en stund på eftermiddagen.. i like.

här kommer lite bilder från veckan















nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng i nystädade lägenheten me min erik

go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0