skadereglering..

en dag som alla andra fast bättre! spenderat mestadels av dagen i sängen, såg ingen anledning att gå upp bara anledning att ligga kvar..  när eftermiddagssolen tittade fram studsade jag upp ur sängen, duschade å traskade ner till kharma för att hälsa på min kära vän. käkade sushi, snackade lite skit, käkade kladdkaka, snackade lite mer skit.. mkt trevligt! blev lite planering inför sommaren även, närmare bestämmt planering av besök i pastaland. ser ut som resan kommer bli i Juli om jag står ut tills dess, jag vill åka nu!!!  jag å sabina var lite nostalgiska igår å kollade på de berömda gran canaria bilderna, insåg då hur mkt jag saknar min vapendragare å vinkompis.. men snart, mkt snart ska vi åter dricka vin å bryta poolregler hjärtat!

annars har jag väl inte gjort allför många handtag sen i lördags, mest myst å känt efter..  tänker inte så mkt på hur saker kommer bli just nu utan jag går bara på vad som känns bra, umgås me personer som ligger nära hjärtat å vars sällskap jag känner mig bekväm i. Just nu e prio ett att hålla känslorna i styr så jag inte förlorar kontrollen över allt igen å riskerar att få ägna sommaren åt att pussla ihop hjärtat.. kan låta fegt men jag e nog hellre försiktig/feg en gång nu..

"I gave my heart away a long time ago and I never really got it back.. "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0