vänner..

En dag att glömma.. blev jobbigare än jag hade trott igår, jag hade inte förväntat mig att folk skulle hålla sig till sanningen men att min trovärdighet skulle ifrågasättas va jag inte psykiskt redo för.. jag å de mina vet iaf hur det va å det är det enda som egentligen spelar ngn roll.. måste tro på att ärlighet varar längst å lögner tar dig ingenstans! Nu vill jag bara vänta på domen sen hur det än går vill jag aldrig mer tänka på det.

Efter allt va över idag så for jag, nea, sabina å karin tillbaka till viken å intog maragoni för lite kaffe medan vi snackade gamla minnen i timmar. När vi blev utslängda från maragoni åkte jag å bina till ica å handlade lite sen gled vi hem till mig å lagade mat å kollade tv... myyysigt.
Jag har nog världens bästa vänner!

fick ett samtal som räddade den dagen iaf, ett ev jobberbjudande å jag behövde inte ens söka jobbet ..tackarr kex!

"every now and then I fall apart.."

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hej, kör en utlotting av en bloggdesign i min blogg :) Kika! jyees89.blogg.se/1206563481_ny_utlottning.html

2008-03-27 @ 09:46:11
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Nea

Åhh hoppas jobbet blir vad du önskar! :D

2008-03-27 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0