weeii..

jaja jag vet d va längesen nu, mkt att göra å så lite tid att hinna allt. var ska jag börja.. jobbar typ 70 timmar i veckan fortfarande, jobbigt men även kul just nu. den lediga tiden har mestadels ägnats åt soffmys.. man har ju inte så mkt till ork för annat nu. har vart vit ett tag med undantag för en liten vinkväll med Nea i måndags..riktigt trevligt blev d, en kväll att minnas faktiskt ;)

idag blev d en klassisk take away lunch med mitt älskade kex sen lite eftermiddagshäng me Nea innan jobbet.
när man ska ha stängt på grillen i två dgr så finns d en hel del att göra innan stängning men jag lyckades ändå ta mig därifrån i bra tid.. blev lite kvällsmys me kex å två uppvärmningscider inför morrondagen.
midsommarafton ska firas hos jessica å björk, blir nog tappat värre trots att d e partema på festen :)

annars så mår jag sjukt bra.. vem hade kunnat ana att man kan må så bra av att släppa taget om vissa grejjer, isf hade jag gjort d tidigare! nu blev d ju visserligen inte som jag tänkte mig me allt men jag e glad å d e väl det som räknas!

"jag tycker om när du tar på mig
 tycker om när jag har dig vid min sida
 tycker om när du finns hos mig"

Kommentarer
Postat av: Nea

Sooom det ska! :)

2008-06-20 @ 12:14:28
URL: http://neaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0