<3

en låg dag idag, fick ett brev med posten.. överklagat?! ÖVERKLAGAT!? skojaru me mig, pinsamt, löjligt å total avsaknad av självinsikt är va d är.. ville bara ringa mamma å gråta för jag orkar verkligen inte gå igenom d här igen men  jag e trots allt vuxen så d e väl bara att bita ihop antar jag.
gick hem till mitt älskade kex som bjöd på sushi å lyssnade på allt jag behövde få ur mig.. bara hos sin bästa vän kan man känna sig glad fast världen e totalt sinnessjuk.
någon annan gjorde mig oxå upprörd idag, vill inte bråka, tycker inte om mig själv så men när något sårar måste man få säga ifrån annars är d inte värt d.. då vill jag inte vara me nå längre hur bra d än känns, jag har varit där förrut å vill inte hamna där igen.. men men personer överraskar en ibland å d e jag glad för..

"du fick för stor del av mitt liv
jag kunde inte andas till slut.."

Kommentarer
Postat av: Nea

Överklagat? Helt jävla otroligt!!!

Måste ringa dig imorrn (senare idag) och höra vad det är som händer).



Puss

2008-07-08 @ 01:17:49
URL: http://neaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0