vuxet?

äntligen söndag! har knegat hela helgen, grillen fredag å söndag å catering på ica i lördags.. gaanska nöjd att jag e ledig nästa helg.. först ska jag jobba fem dgr till dock men sen blire sooova, viiiina å bara vara!!! helgen har inte bara handlat om jobb, hann med nått glas vin me fia å erik i fredags å några glas vin me bästa barndomsvännerna i igår ;P det var jessica E som fyllt 24 i veckan.. grattis gumman! jessica bjöd på mat å vin i hennes tjusiga hus, blev mkt "vuxensnack" å galet mkt skratt innan jag var tvungen att tacka för mig..  alla arbetstimmar senaste veckan gjorde att jag höll på somna vid elva, sängen lockade så tjejerna fick inta snobby utan mig. hade ju även hunnit med dansbandskväll i hedesunda på tisdagen å sommarrocken i onsdags så d va inte helt fel med en tidig kväller, saknade min Erik oxå trots att jag hade sjukt trevligt me tjejerna.
nu e nyheterna äntligen slut så nu blire kolla lite film å käka gotta.. vem orkar kolla på nyheterna två ggr på en kväll? d kallar jag vuxet eller va d mogen nog att prata pension baby!

so long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0