sånt där som känns..

jaha då vare söndag igen då, har haft en toppenhelg med vissa undantag.. igår blev d en heldag med lillasyster, en shoppingrunda å lite käk i gävle först sen åkte vi hem å plockade upp aslan innan vi for till kungsgården å kollade när jiet lirade fotboll.. man borde väl ha legat på beachen men va fan jag jobbar lite me den här bleka stilen i år jag. till kvällen drog vi ihop fest här på storgatan.. ett tappat sällskap å sisådär en flaska för mkt vin men grymt! 

hände en sak igår som fick mig att ifrågasätta min tillit för en vän, jag kräver inte mkt av mina vänner men när d gäller ärlighet är jag stenhård, kan jag inte lita på personer så vill jag inte ha dom i mitt liv.. jag har inte ytliga vänner bara nära vänner å me nära vänner går d inte att kompromissa med ärlighet! känner mig lite besviken men efter ett låångt samtal känns det som vi kommer lösa allt. det som fortfarande stör mig är personerna som orsakar sånna här situationer, personer som man höjt upp som bättre än alla andra å som man varit  nära.. en hel del ifrågasätts när dessa personer visar sig vara lika sviniga som andra.. visserligen e ingen felfri men vissa tror man bara bättre om. 

annars e livet på topp med lönen på kontot, högsommarvärme å ja... jag är kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0