det som känns..

jaha va har hänt sen sist, mkt bergodalbana har d varit iaf.. ena stunden på topp för att i nästa va totalt mörker men så e d väl, man får va glad för topparna! idag har jag iaf jobbat em på grillen..uscha.. jaja jag vet att folk e ledig imon men d betyder inte att d e fredag idag så vi va lite smått underbemannade! tur att jag hade Terror som lättade upp stämningen, d skrämmer mig dock att 7 års mer livserfarenhet inte har gjort mig ett dugg mognare än grisen :P annars har jag både hunnit käka frulle me lillasyster, lunch me kexet och shopping me pappsen innan jobbet.. bra där jessica!
Nu e d för övrigt bara 4 dgr kvar till dagen D.. på lördag går 25 års skivan av stapeln, taktik för dagen e att hålla en stadig fylla så man klarar av pressen... jag säger som på åland " jag blir aldrig dålig".. Linnet me miss u, vem ska hålla mitt hår nu då eller tvinga mig att dricka 3.5 or för att hålla formen ;) ( förresten funkade ju inte den taktiken)
ne nu lockar sängen på mig.. godnajt!

"I bet you don´t know how it feels.."

Kommentarer
Postat av: peggy

jag kan ta på mig linnets uppgifter om det är okej ;)

2008-04-30 @ 12:58:56
Postat av: jess

jobbet e ditt! men vem ska då va ölvskt :P

2008-05-02 @ 13:38:27
Postat av: L

Jag saknar en rödvinsvakt här borta också så har ni anställningsintervju så fixa en åt mig också!

2008-05-02 @ 17:28:18
Postat av: peggy

sant sant. ölvakt är nog det som passar mig bäst.. men jag kan nog sköta båda. om inte annat får vi hålla anställningsintervju imorgonkväll, emelie kanske kan ha praktik som ölvakt? :P

2008-05-02 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0